środa, 8 sierpnia 2012

Smok

Hej, dzisiaj chcę wam pokazać moje zdjęcie, gdy byłam przy smoku (elita III). Miałam wtedy 51lvl. Trochę się nudziłam, bo byłam tam sama, a w znajomych też wszyscy offline. Byłam tam chwilę, a póżniej się dedłam. xD Najpierw jednak pozbierałam kasę. Trochę, ale coś. :)

wtorek, 7 sierpnia 2012

Proces Quest na 99lvl

Poczatek:
Garus Tyrrak – Ithan (29,32)


* Rozmawiamy z Garusem, pytajac czy jest tu nowy i o kraine z ktorej pochodzi, oraz jak tam dotrzec, w czasie rozmowy wybieramy opcje z Albertem, ciagniemy rozmowe do czasu az Garus kaze nam sie uspokoic, wowczas wybieramy opcje 'Wybacz, ciagle widze te przekleta twarz' (Nie atakujemy Garusa!), Po krotkiej rozmowie Garus obiecuje nam pomoc w walce z koszmarem, jesli my pomozemy jemu;
Udajemy sie do Tuzmer, rozmawiamy z Geltakiem (jest na dachu w Porcie Tuzmer, tuz przy przejsciu z Portu Tuzmer do Tuzmer). Niestety droge zagradza straznik, z ktorym rozmawiamy, a ten aresztuje nas widzac przy nas Piercien Valii;


* Jestesmy w Siedzibie Strazy Portowej (OD TEGO MOMENTU NIE WOLNO NAM UZYWAC TELEPORTOW); rozmawiamy z Dowodca Strazy, odpowiadajac na pytania i przypominajac sobie nasza przygode z porwaniem i 'wywerna' w ciemnej grocie, ktora nas stratowala; Odpowiadajac zgodnie z prawda (czyli, ze nas oszukano) zostajemy oskarzeni o morderstwo i wrzuceni do lochow;


* Jestesmy w Lochach, rozmawiamy z Pebem, ktory kaze nam odziac sie w wiezienne lachy i ladujemy w celi z.. Mietkiem Zulem! Po krotkiej gadce i zastraszeniu dajemy sobie z Mieczyslawem po gebach, w ten sposob otrzymujemy itemek: :'Zaufanie Mietka I'; po chwili ciagniemy rozmowe wypytujac Mietka o rozne rzeczy, lacznie z szansa na ucieczke; Mietek ma dla nas wazna informacje, ale widzac przygladajacego sie wam straznika – zasypia. Podnosimy miske wieznia z ziemi. Mietek po chwili sie budzi i mowi zebysmy skontaktowali sie z niejakim Brekiem, rowniez wiezniem. Raz jeszcze zagadujemy Mietka, by uslyszec, ze ktos po nas idzie; uzywamy miski na kratach, by straznik nas uslyszal; wylazimy z celi. Rozmawiamy ze straznikiem Togo, ktory kieruje nas do pokoju stranikow, a do srodka wpuszcza nas Inspektor Caliban; Przesluchuje nas Valinka UWAGA! Przy zlej odpowiedzi, czekamy 5 minut az Valinka znow zechce nas wysluchac; W trakcie rozmowy obrywamy ciut mocno i tracimy przytomnosc na 10 sekund; Przyznajemy sie do wszystkiego i przesluchanie skonczone; Rozmawiamy z Mietkiem, nastepnie walimy w krate miska i upominamy sie o jedzenie, straznik odmawia, przekupujemy go za 100k i zdradza nam haslo: "pięć kluseczek - zaległy obiad"; Rozmawiamy ze straznikiem Pogo (6,14) i mowimy haslo, obiad wyciagamy z szafki po prawej. UWAGA! Straznika mozna zagadac o klucze do celi Breka i 'isc w zaparte', ja jednak tego nie zrobilem. Jesli uzyskamy sposob na rozmowe z Brekiem, koncowka questa bedzie prawdopodobnie inna. Wracamy do celi i dajemy obiad Mietkowi, zyskujemy 'Zaufanie Mietka II', gadamy z nim raz jeszcze; Od straznika Falko dowiadujemy sie, ze kochanka sedziego jest Alika; Idziemy na tortury do Rembaka, ten kaze nam odrazu przyznac sie do winy i podpisac oswiadczenie, jesli odmowimy dostajemy obuchem toporka i ladujemy na lawie u Valinki; otrzymujemy item: 'krople potu', po zejsciu z lawy rozmawiamy z Rembakiem i zgadzamy sie podpisac oswiadczenie. Lezy ono na stole, czytamy je i nie podpisujemy, rozmawiamy z Rembakiem, ktory proponuje nam uklad. On oszczedzi nam tortur. A my wywieziemy dla niego pewien przedmiot (ponoc wiezniow nie przeszukuja). Zgadzamy sie i dostajemy Tajemnicza Figurke;


* Idziemy tunelem przez Glebokie Lochy i wychodzimy na zewnatrz przedzierajac sie przez krzaki;
Rozmawiamy ze straznikiem Rogo, stojacym przy wozie. Namawiamy aby dal nam lekarstwo abysmy lepiej zniesli podrozi i uwolnili od koszmarow; pijemy miksture i tracimy przytomnosc..


* Jestesmy na Sali Sadowej, rozmawiamy ze straznikiem i sluchamy sedziego; podchodzimy do Swietej Ksiegi by zlozyc przysiege; Rozmawiamy z prokuratorem, nastepnie z adwokatem i pozniej sedzia; nastepuje 5-minutowa przerwa; ponownie rozmawiamy z adwokatem i wracamy do sedziego; Okazuje sie, ze chca nas skazac na kare smierci, przez powieszenie. W momencie czytania wyroku nasz ziom Mietek bierze cala wine na siebie i przyznaje sie do zamordowania Alberta;


* Ogladamy egzekucje Mietka, rozmawiamy z Hildegardem;


* Wracamy do Garusa, do Ithan, informujemy o naszym aresztowaniu. Podniecony Garus widzi u nas swoj rodowy pierscien i prosi o oddanie, a on nas odpowiednio wynagrodzi. Jednak po chwili stwierdza, ze pierscienia nie posiadamy (czyzby jakis bug? gdyz pierscien Valii mam caly czas w plecaku). Quest sie konczy.


Nagroda: 790,7k exp, 70 zlotych monet, 100 PH


Pozostaja 2 itemki: Zaufanie Mietka II (Mietek zostal stracony wiec pewnie sie juz nie przyda) , oraz Tajemnicza Figurka (Typ: klucze)


Refleksje na koniec:
- Starajcie sie uzyskac dostep do celi Breka, dzieki uzyskanym od niego informacjom, bedziemy mieli szanse na obrone w koncowym procesie;
- Nie moglem w zaden sposob wykorzystac informacji o romansie sedziego i Aliki; to tez moze okazac sie przydatne;
- Sedzia zarzucil mi, iz nie mialem zadnych sladow po torturach, wiec z pewnoscia nie opieralem sie Rembakowi, co swiadczy na moja niekorzysc; byc moze jesli kat nas wczesniej potorturuje, zwiekszy to szanse na pozytywny przebieg procesu

Handlarze -Nithal

Alchemik Nitrus - Nithal (31,32) > Kamienica Nitrusa (6,8)
Skupuje: Neutralne, Konsumpcyjne Płaci 70% wartości, maksymalnie: 100000
Błękitna nalewka 1.7k
Płynne srebro 4.5k


Zbrojmistrz Pirez – Nithal (34,32) > Kamienica Pireza (6,9)

Skupuje: Jednoręczne, Dwuręczne, Półtoraręczne, Zbroje, Hełmy, Buty, Rękawice, Tarcze Płaci 70% wartości, maksymalnie: 50000
Glewia szybkości 30.9k
Rozrywająca gizarma 38.6k
Rohatyna siły 52.7k
Halabarda strażnika 16.3k
Smocza włócznia 34.4k
Ognista partyzana 73.2k
Zbroja prawdziwego gladiatora 44.9k
Zbroja światłego piechura 49.5k
Posrebrzany kaftan tancerza 44.9k
Wzmocniona zbroja gladiatora 56.7k
Wzmocniona zbroja piechura 62.5k
Wzmocniona posrebrzany kaftan 56.7k
Zbroja prawdziwego wojownika 66.7k
Zbroja światłego paladyna 73.7k
Srebrny kaftan mistrza 66.7k
Tarcza z Nithal 26.9k
Pawęż legionisty 39.6k
Pawęż starszego legionisty 53.4k
Pawęż z krzyżem 66.5k
Osłona piechura 88.1k
Wzmocniona osłona piechura 92.1k
Nagolenniki rycerza 25.7k
Szmaragdowe nagolenniki 31.5k
Pancerny hełm 29.2k


Antykwariusz Eklektus – Nithal 57,32 > Kamienica Eklektua p.1 (9,6)
Skupuje: Neutralne Płaci 70% wartości, maksymalnie: 100000
Heliotrop 112.5k
Liberate ex inferis 180k
Mistrz i Małgorzata 300k


Aptekarz Andronikus - Nithal (69,32) > Kamienica Andronikusa (5,9)

Skupuje: Konsumpcyjne Płaci 70% wartości, maksymalnie: 30000
Bulgoczący dekokt 3k
Chichoczący wywar 6.1k
Akwamarynowy dekokt 308
Oranżowy eliksir 624
Pijawki 40.5k

Kupiec Grand - Nithal (35,39)
Skupuje: Pierścienie Płaci 75% wartości, maksymalnie: 170000
Leśny pierścień siłacza 13.2k
Leśny pierścień łowcy 13.8k
Leśny pierścień maga 13.2k
Siła lasu 19.4k
Spryt leśnego łowcy 20.3k
Magiczne leśna moc 19.4k
Pierścień byka 37k
Pierścień orła 38.9k
Pierścień sowy 38.9k
Lepszy pierścień byka 45.1k
Lepszy pierścień orła 47.3k
Lepszy pierścień sowy 47.3k
Mocny pierścień byka 53.9k
Mocny pierścień orła 56.6k
Mocny pierścień sowy 56.6k
Pierścień piechura 48.8k
Pierścień hoplity 56.3k
Pierścień starszego hoplity 72.7k
Szybkość demona 31k
Pierścień leczenia 39k

Sprzedawca Dulko Hin - Nithal (30,39)

Skupuje: Dystansowe, Strzały Płaci 68% wartości, maksymalnie: 100000
Kusza łowiecka 40k
Cisowy łuk 64.9k
Przebijak pancerzy 78.8k
Krótkie bełty 5.6k
Cisowe strzały 8.8k
Mocne strzały 11.9k
Łowiecka kusza tropiciela 42k
Ognisty pogrom 64.9k
Zabójcza kusza błyskawic 78.8k
Lodowe bełty 5.6k
Ogniste bełty 8.8k
Błyskające bełty 11.9k
Kaftan łowcy krokodyli 51.7k
Mocna łowiecka kolczuga 96.2k
Krokodyli napierśnik 54.3k
Czarodziejska kolczuga 106k


Złotniczka Krynia Lufis – Nithal (28,58) > Kamienica Krynii Lufis (10,10)

Skupuje: Naszyjniki Płaci 72% wartości, maksymalnie: 180000
Szczęście giermka 20.4k
Szczęście piechura 22.5k
Szczęście żołnierza 33k
Szczęście rycerza 41.6k
Zwinność młodzika 20.4k
Zwinność młodego łowcy 23.7k
Zwinność łowcy 34.7k
Spryt tropiciela nagród 43.7k
Magiczne sztuczki adepta 21.4k
Magiczne sztuczki ucznia 23.7k
Magiczne sztuczki maga 34.7k
Magiczne moce maga 43.7
Czerwona gwiazda południa 83.5k
Niebieska gwiazda północy 83.5k


Negrant Aldumir – Nithal (52,56) > Zajazd pod Złamanym Dukatem p.0 (15,11)

Skupuje: Konsumpcyjne Płaci 70% wartości, maksymalnie: 100000
Wino różowe 38
Wino czerwone 47
Wino białe 41
Piwo 21
Kwaterka araku 41
Chleb pszenny 62
Miód spadziowy 756


Szynkareczka Haneczka – Nithal (52,56) > Zajazd pod Złamanym Dukatem p.0 (13,7)
Skupuje: Konsumpcyjne Płaci 70% wartości, maksymalnie: 10000
Ryba wędzona 24
Kurczę pieczone 32
Pieczony udziec z dzika 36
Rzepa z ziemniakami 36
Wędzona ryba 24
Mięso z rusztu 41
Potrawka z kurczęcia w warzywach
Zupa cebulowa 24
Truskawki 15
Owoce 29
Kawałek ciasta z kremem 38
Babka 56


Skryba Mion – Nithal (61,58) - Kamienica Miona p.0 (6,7)

Skupuje: Neutralne Płaci 70% wartości, maksymalnie: 100000
Pergamin 75k
Zwój pergaminu 300k
Mały kałamarz 150k
Duży kałamarz 450k
Elegancki kałamarz 750k
Gęsie pióro 15k


Hektor – Nithal (16,47) - Gildia Kupców p.0 - część zachodnia (4,5)

Skupuje: wszystko Płaci 60% wartości, maksymalnie: 100000
Szczęśliwy talizman 120k
Szczęśliwy talizman II 120k
Szczęśliwy talizman III 120k
Perska mandolina 100k
Pusta karafka 2k


Prokusia - Nithal (28,20) - Kamienica Prokusii p.1 (5,10)

Skupuje: Zbroje, Hełmy, Buty, Rękawice, Neutralne, Torby Płaci 80% wartości, maksymalnie: 60000
Skórzany hełm wikinga 13.9k
Skórzany kaptur 13.9k
Skórzany kapelusz myśliciela 15.3k
Opaska piechura 14.4k
Mocne nadgarstki 15.1k
Purpurowa magia 15.8k
Skórzane opaski żołnierza 23.4k
Celność aguti 24.6k
Rękawice tropiciela niedźwiedzi 25.8k
Purpurowe buty siły 22.8k
Zielone buty zwinności 22.8k
Niebieskie buty zwinności 25.1k
Purpurowe buty wigoru 38.9k
Zielone buty sprytu 38.9k
Błękitne buty wiedzy 42.9k
 Podróżny worek Pokusi 180k


Przemytnik Irwin - Nithal (60,9)

Skupuje: nic
Mała torba 37.5k
Trąbka 75k
Język warana 225
Topaz 600
Kamień wrzosu 1.3k
Diament 25.5k
Jajo królewskiego czerwia 180
Gałąź rosum 8
Szpony orła 1.1k


Barmanka Lucja - Nithal (55,9) - Knajpa pod Czarnym Tulipanem p.0 (7,8)

Skupuje: Konsumpcyjne Płaci 70% wartości, maksymalnie: 100000
Wino 15
Piwo 21
Kwaterka araku 41
Wino różowe 38
Mięso 18
Duży udziec 69
Bagietka 23













Potwory 50-56lvl

50lvl-Warchlak,miejsce-Gościniec Bardów,Radosna Polana
50lvl-Strażnik lochów,miejsce-Akademia wojskowa(Nithal) - lochy
50lvl-Magiczny Bazyliszek,miejsce-Bardzo często spotykany
50lvl-Łoś,miejsce-Grań Gawronich Piór,Błota Sham Al
51lvl-Strażnik Lochów,miejsce- Akademia wojskowa(Nithal) - lochy

51lvl-Pszczoła Żołnierz, miejsce Grota Gerden p.3Grota Gathol p.4Sosnowe Odludzie,
Podziemne Rozpadliny p.2Podziemne Rozpadliny p.3
51lvl-Przeźroczysta galareta,miejsce-Prastara Kopalnia Eroch p.5
51lvl-Harpia,miejsce- Migotliwa Pieczara,Mroczny Przesmyk
52lvl-Skunks Alieri,miejsce-Płaskowyż Arpan,Księżycowe WzniesienieSosnowe Odludzie
52lvl-Kobold,miejsce-Lazurytowa Grota p.1,Lazurytowa Grota p.2,Lazurytowa Grota p.3
53lvl-Wodna galareta,miejsce-Akademia wojskowa - lochy,Prastara Kopania Eroch p.5
53lvl-Purpurowy Bazyliszek,miejsce-Piaskowa Jaskinia p.2.Barwna Jaskinia p.2,Barwna Jaskinia p.1
Pieczara Szaleńców - sala 4,Kanion Szaleńców

53lvl-Pokątnik Karminowy,miejsce-Podziemne Rozpadliny p.2,Rachminowa Jaskinia p.7 - bezdenna głębia
53lvl-Onyksowy Skorpion,miejsce-Pieczara Niepogody p.4,Pieczara Niepogody p.3
54lvl-Zgniła galareta,miejsce- Akademia wojskowa(Nithal) - lochy

54lvl-Harpia złota,miejsce-Migotliwa Pieczara,Mroczny Przesmyk
55lvl-Orzeł górski,miejsce-Zapomniany Szlak
55lvl-Kobold Łucznik,miejsce-Lazurytowa Grota p.3,Lazurytowa Grota p.1,Lazurytowa Grota p.2
56lvl-Wodna galareta,miejsce-Mokra grota p.1,Mokra grota p.2
56lvl-Pokątnik mglisty,miejsce-Podziemne Rozpadliny p.2,Rachminowa Jaskinia p.7 - bezdenna głębi



















poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Potwory do 50lvl

1 - Królik - mięso - min. Ithan, Wioski startowe
1 - Zając - mięso - min. Cygańska Wioska
1 - Mysz - nic - Piwnica Fani (Szamańska Osada)
1 - Pająk - przędza - min. Podziemia Zamku (Stare Ruiny)


2 - Żaba - żabie udka - min. Zatopiony Szczyt
2 - Pełzacz - nic - Wichrowe Szczyty - Podziemne Przejście


3 - Świerszcz - min. nogi świerszcza (części ciała) - min. Zatopiony Szczyt
3 - Ropucha - nic - min. Zatopiony Szczyt
3 - Pełzacz - nic - Wichrowe Szczyty - Podziemne Przejście


4 - Młody żuk - części ciała - min. Szamańska Osada (więcej jest jeśli zjemy magicznego grzyba)
4 - Nocny Pająk - przędza - min. Stary Magazyn (Ithan)
4 - Pełzacz - nic - Wichrowe Szczyty - Podziemne Przejście


5 - Szerszeń - głowa szerszenia, skrzydła szerszenia - min. S. Osada

6 - Żuk - części ciała żuka - S. Osada (więcej po zjedzeniu m. grzyba)
6 - Gacek - mięso - Spustoszała Jaskinia (Orla Grań)
6 - Młody gaunt - nic - Święty zagajnik - jaskinia
6 - Skorpion - nic - Wichrowe Szczyty - Podziemne Przejście

7 - Zjawa - nic - Stare Ruiny i Podziemia zamku

8 - Nietoperz - mięso - min. Torneg, Leśna Przełęcz
8 - Dziki pies - nic - Wioski startowe
8 - Żmija - nic - Przedmieścia K-H
8 - Gaunt - nic - Święty zagajnik - jaskinia
8 - Pełzacz Biały - nic - Jaskinie w wioskach startowych

9 - Młody jeleń - duże mięso - min. Zniszczone Opactwo
9 - Szczur - mięso - min. Ithan, Port Tuzmer
9 - Pająk krzyżak - przędza - jaskinie w wioskach startowych

10 - Młody pancernik - róg pancernika, skóra pancernika - min. Ithan
10 - Kruk - nic - min. Przełęcz Dwóch Koron
10 - Niedźwiadek - chyba nic - Niedźwiedzi Uskok

11 - Jeleń - duże mięso - min. Z. Opactwo, Uroczysko

12 - Silny jeleń - duże mięso - min. Z. Opactwo, Uroczysko

13 - Szary wilk - skóra szarego wilka, pazury, kły - min. Stare Ruiny, Z Opactwo
13 - Pancernik - róg pancernika, skóra pancernika - min. Ithan

14 - Żmija Zygzakowata - nic - Z. Opactwo

15 - Cmentarny ghul - nic - Podziemia zamku

16 - Niedźwiedź brunatny - skóra - min. Niedźwiedzi uskok
16 - Pancernik Rogaty - skóra pancernika - min. Ithan

17 - Nieumarły mnich - nic - Podziemia zamku

18 - Czarny Wilk - skóra czarnego wilka, kły, pazury - min. Stare Ruiny, Z. Opactwo
18 - Magmowy Skorpion - kolec jadowy (?) - Piekielna grota i dojście do niej
18 - Mykonid - nic - Piekielna grota

19 - Nieumarły wojownik - nic - Podziemia zamku
19 - Pancernik rogaty - skóra p. , róg p. - skalista wyżyna
19 - Wilczy strażnik wampira - nic - Orla Grań

20 - Czerw - wątroba czerwia - Torneg
20 - Nieumarły wiarus - nic - Podziemia zamku
20 - Czerwony pająk - nic - min. Pieczara pajęczyn (Ithan)

22 - Orzeł - nic - Przełęcz Łotrzyków
22 - Niedźwiedź czarny - skóra czarnego niedźwiedzia - min. Mistyczny Bór, P. Łotrzyków

23 - Wąż rzeczny - duże mięso - Mokradła
23 - Wir wodny - nic - Spustoszała Jaskinia (Orla Grań)
23 - Młoda wywerna - nic - Brama północy

24 - Gacek - mięso - Siedlisko nietoperzy (Dolina Rozbójników)

25 - Młoda wywerna - nic - Skalista wyżyna, Zachodnie rozdroża
25 - Karminowy skorpion - kolec jadowy - Piekielna grota, Grota złoczyńców
25 - Czerw królewski - jajo królewskiego czerwia - Torneg, Uroczysko
25 - Zielony pająk - nic - Pieczara pajęczyn (Ithan)

26 - Bazyliszek Leśny - nic - Góry zrębowe, Zachodnie Rozdroża, Las Goblinów, Fort Eder
26 - Hebanowy skorpion - kolec jadowy - Przełęcz łotrzyków, Dolina rozbójników, Mokradła, Fort Eder

27 - Wściekły pies - nic - Wioska Ghuli

28 - Bazyliszek ziemny - nic - Góry Zrębowe, Zachodnie Rozdroża, Fort Eder

29 - Pospolity zbir - złoto, głowa zbira - Fort Eder, Grota złoczyńców, Słoneczna wyżyna
29 - Wściekły dzik - nic - Wioska Ghuli
29 - Bazyliszek jaskiniowy - Kopalnia Latimeria (Werbin)

30 - Karminowy skorpion - kolec jadowy - Fort Eder

31 - Mykonid - nic - Wichrowe Szczyty - Podziemne Przejście

32 - Bazyliszek szlachetny - nic - Zachodnie rozdroża

33 - Stary rozbójnik - złoto, głowa zbira - Fort Eder, Słoneczna wyżyna, Grota złoczyńców
33 - Ghul słabeusz - złoto - Wioska Ghuli, Grobowiec
33 - Żółw błotny - skorupa ż. błotnego - Spokojne przejście i mapki w lewo

34 - Ghul cmentarny - złoto - Wioska Ghuli, Grobowiec
34 - Waran krótkoogonowy - język warana, skóra krótkoogonowego warana - Las dziwów, Spokojne przejście i mapki w lewo
34 - Patynowa galareta - nic - Górska (?) grota w Torneg


35 - Rozbójniczka - złoto, głowa zbira - Fort Eder, Grota Złoczyńców, Słoneczna wyżyna
35 - Żółw norowy - skorupa ż. norowego - Las dziwów, Spokojne przejście i mapki w lewo

36 - Ghul nocny - złoto - Wioska Ghuli, Grobowiec
36 - Zły zbir - złoto, głowa zbira - Fort Eder, Grota złoczyńców, Słoneczna wyżyna
Waran szary - skóra szarego warana, język warana - Las dziwów, Spokojne przejście i mapki w lewo

37 - Wywerna zielona - żądło wywerny, łeb wywerny - Dolina dwóch koron, Kanion straceńców

38 - Tollok Zibink - tarcza tolloka, wekiera tolloka, miecz tolloka - Cienisty bór
38 - Waran krokodylowy - skóra warana krokodylowego, język warana - Spokojne przejście i mapki w lewo, Las dziwów
38 - Puffy - części ciała - jaskinia w Gościńcu Bardów

39 - Tollok Surbit - wekiera tolloka, tarcza tolloka, miecz tolloka - Cienisty bór
Ghul szaman - złoto - W. Ghuli, Grobowiec

40 - Ghul wojownik - złoto - W. Ghuli, Grobowiec
40 - Waran stepowy - język warana, skóra stepowego warana - Las dziwów, Spokojne przejście i mapki w lewo
40 - Zakrzywiony pazur - rękawice wilka, naszyjnik wilka, skóra brązowego wilka, sztylet wilka - Kanion Straceńców i jaskinia

41 - Ork bashwooz - złoto, uszkodzona zbroja, zbroja segmentowa, kolczuga orczego tancerza, pierścień wiedzy - Zburzona twierdza, Nawiedzony jar + jaskinie
41 - Wywerna brązowa - łeb wywerny, żądło wywerny - Kanion Straceńców

42 - Waran piaskowy - skóra warana piaskowego, język warana - Las dziwów, Spokojne przejście i mapki w lewo
42 - Tollok Boger - miecz tolloka, tarcza tolloka, wekiera tolloka - Cienisty bór
42 - Ork Zhaghokk - złoto, uszkodzona zbroja, zbroja segmentowa,kolczuga orczego tancerza, pierścień mądrości
42 - Wilczy śpiew - sztylet wilka, skóra brązowego wilka, rękawice wilka, naszyjnik wilka - Kanion Straceńców + jaskinia

43 - Ork Kuurgh - złoto, uszkodzona zbroja, zbroja segmentowa, kolczuga orczego tancerz, pierścień wiedzy - Z. twierdza, N. jar
43 - Oko wilka - Celność wilka, Łuk wilka, skóra brązowego wilka, rękawice wilka, naszyjnik wilka, + strzałki *uni na łowce/tropiciela i zwykłe na tropa ( nie mam nazw) - Kanion straceńców + jaskinia i jaskinia w Kanionie Szaleńców ( obstawa Tarmusa)

43 - Aligator - zęby aligatora, skóra aligatora - Złowrogie bagna

44 - Młody gnom leśny - laska gnoma leśnego, zbroje na różne profesje - Złowrogie bagna
44 - Wilcza więź - rękawice wilka, naszyjnik wilka, sztylet wilka, skóra brązowego wilka - Kanion straceńców

45 - Ork Trarrol - złoto, pierścień mądrości, uszkodzona zbroja - Z. twierdza, N. jar
45 - Gawial - skóra gawiala, zęby gawiala - Złowrogie Bagna

Wilcze Prawo - skóra białego wilka, magiczna laska wilka - Kanion straceńców + jaskinia, Kanion szaleńców - obstawa Tarmusa
Ork Wuakl - złoto, uszkodzona zbroja, zbroja segmentowa, kolczuga orczego tancerza, pierścień wiedzy + *uni* zbroja na tanca - Zburzona Twierdza, Nawiedzony Jar
Leśny gnom - laska gnoma leśnego, zbroje na różne profesje, mikstura - Złowrogie bagna
Wywerna królewska - żądło wywerny, łeb wywerny - Kanion Straceńców
Srebrny bazyliszek - skóra srebrnego bazyliszka - Pieczara Szaleńców i Barwna jaskinia (Cienisty bór)

47 - Grzechotnik - skóra grzechotnika - Mroczny przesmyk, Zapomniany szlak
47 - Starszy gnom leśny - mikstura, zbrojki, laska gnoma leśnego

48 - Krokodyl - zęby krokodyla, skóra krokodyla - Złowrogie bagna
48 - Pszczoła robotnica - plaster miodu - Sosnowe Odludzie w m. in. Jaskini Flamdowej

49 - Kobra - skóra kobry - Mroczny przesmyk, Zapomniany szlak

50 - Magiczny bazyliszek - skóra magicznego bazyliszka - Pieczara szaleńców, Barwna jaskinia








Twórcy Margonem

Thinker - mgr inż. informatyki, pomysłodawca całego projektu Margonem i koordynator wszystkich innych ludzi pracujących nad grą.
Zły Patryk - mgr inż. automatyki przemysłowej, Administrator, autor narzędzi służących do tworzenia świata Margonem, strony pomocy, systemu płatności oraz nowej wersji silnika gry.
Xentis - mgr inż. automatyki przemysłowej, Super Mistrz Gry (SMG), odpowiada za poetycką i literacką stronę projektu. Jako scenarzysta RPG tworzy zarys większych części Margonem koordynując i nadzorując ich tworzenie.
Cahir - mgr konserwator i historyk sztuki, Super Mistrzyni Gry (SMG), odpowiada za estetykę wykonania i dobór elementów w mapkach. Współpracę rozpoczęła od wykonania wszystkich wnętrz do Nithal, obecnie zajmuje się dużymi i skomplikowanymi mapami terenu. Zajmuje się tworzeniem sklepów i przedmiotów do gry. Niekiedy pisze także dialogi NPC i questy.
Elejlon - mgr inż. informatyki, twórca regulaminu Margonem, rozwiązuje wszystkie problemy prawne, prezes firmy Garmory sp. z o.o., do której należy Margonem.
Devilan - zapewnia administrację techniczną i utrzymanie w działaniu wszystkich serwerów Margonem.
Doceluf - mgr inż. informatyki, programista, od stycznia 2011 rozwija klienta gry.

Aldi - Mistrz Gry (MG), zajmuje się karaniem graczy, rozpatrywaniem skarg i zażaleń, testuje nowe elementy gry.

Arhen - Mistrzyni Gry (MG), zajmuje się karaniem graczy, rozpatrywaniem skarg i zażaleń.
Salem - Mistrz Gry (MG), tworzy questy i dialogi.
Złoty - student, Mistrz Gry (MG), zajmuje się karaniem graczy, rozpatrywaniem skarg i zażaleń, kradzieżami kont, twórca questu z Rumcajsem :)
Semiron - student, Mistrz Gry (MG), zajmuje się karaniem graczy, rozpatrywaniem skarg i zażaleń.
Angie - kiedyś fabuła do 3 długich questów, aktualnie obsługa/karanie graczy.

Perski - student, grafik pixel-artowy, tworzy przedmioty, postacie, potwory, a także tilesety.

Lawena - mgr informatyki, rysuje outfity (animowane postacie reprezentujące graczy).
Fenna - studentka, tworzy animowane grafiki NPC'ów.

Maddox, Casian - twórcy mapek.


Dariusz Puk - twórca muzyki do gry (dariuszpuk.pl).

                             

Chat

Hej, jeśli ktoś chce pogadać na chacie, to jest on na samym dole