środa, 25 grudnia 2013

Gwiazdka 2013 - gdzie i co


        No hej, nie pisaliśmy już ponad 8miesięcy :/ To dosyć długo. Jak widać po temacie, opisuję Gwiazdkę 2013. Dzisiaj jest 25 i trochę się chyba spóźniłam, ale lepiej później niż wcale. Jak u was minęła wigilia? U mnie spokojnie i w ogóle, ale teraz już będę opisywać event, bo trochę tego jest.
Aby wejść do Choinkowego Lasu trzeba pójść do Sztygara Kuntara w Werbin (47,62)
Aby wejść do Zimnej Krainy lub wrócić do Werbin, trzeba podejść do Skrzata Kolejarza (Choinkowy Las 9,56)
Aby znaleźć się w lokacji "Margonemska Kolacja Wigilijna", podchodzimy do Skrzata Kometka (Zimna Kraina 12,56)

Żeby wyjść z Margonemskiej Kolacji Wigilijnej trzeba podejść do Skrzata Kolejarza (33,17)



Skrzat Marudek:












Skrzat Szczęśliwa Gwiazdka:


Skrzat Magik:

Skrzat Ciasteczko:

Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam. Jeśli czegoś nie rozumiecie, piszcie do mnie na Margonem - Aushika, świat Jaruna. Życzę wesołego, fajnego sylwestra. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz