środa, 11 lutego 2015

Zmiany na blogu!

Cześć, tutaj Nikolakusia. Chciałam was powiadomić o niewielkich zmianach na blogu. Mianowicie, zrobiłam porządek z niektórymi postami. Z uwagi na to, że teraz jest ich mniej, ja i Aushika mamy zamiar to nadrobić. W tym miesiącu administracja Margonem przygotowała wiele nowości, więc będzie o czym pisać. Wkrótce do bloga ma dołączyć nowa twarz, jednak nie podam teraz jej nicku, gdyż nie ma 100% pewności co do tego, czy będzie pisała. Trzymam za nią kciuki. Co do pozostałych zmian na blogu, to zmienił się opis bloga. Wydaje mi się, że jest schludniejszy niż poprzedni i bardziej zrozumiały. Za jakiś czas powinien pojawić się również nowy chat. Aushika już wczoraj miała zamiar go zmienić, jednak pojawiły się komplikacje. Wcześniej również pod chatem, na samym dole, znajdowała się ankieta. Została ona przeze mnie usunięta. Przy okazji bardzo przepraszam za brak postów dot. m.in. Halloween oraz Bożego Narodzenia. Przez prawie pół roku nie miałam internetu i to uniemożliwiło prowadzenie bloga. Co prawda Aushika owych problemów nie miała; była w stanie pisać posty, aczkolwiek zwykle jest tak, że na poważniejsze tematy piszemy w nie mniej niż 2 osoby. 
Dziękuję za przeczytanie posta i życzę miłego dnia~



1 komentarz:

  1. Titanium Easy flux 125 amp welder - iTanium Arts
    Titanium Easy flux 125 amp welder. · Tita · Titi · Tito · Titanium · Titanium · Titanium · microtouch titanium Titanium · Titi · Titanium · polished titanium Titi · ford fusion titanium Titi edge titanium · Titi · Titi · Titi · Titi · Titi · Titi toaks titanium · Titi · Titi

    OdpowiedzUsuń