czwartek, 20 lutego 2020

Tłusty Czwartek 2020

                Witam wszystkich czytelników tego bloga po długiej nieaktywności! Dzisiaj obchodzimy Tłusty Czwartek, możemy więc objeść się różnymi smakołykami. Możemy je także zakupić u Piekarza Antoniego z Torneg!

                         Bardzo rzadko bywam na Margonem. Pamiętałam jednak o tłustoczwartkowym mini evencie, więc stwierdziłam, że w tym roku z niego skorzystam. Byłam ciekawa, czy tradycja Tłustego Czwartku nadal jest tam kultywowana. Kilka lat temu, kiedy grałam jeszcze normalnie, zawsze była gdzieś notka, że Antoni z Torneg sprzedaje pączki. W tym roku żadnej notki nie było, jednak owy margonemski piekarz nadal w te święto oferuje swoje wyroby. W porównaniu do roku 2014 (bo wtedy Aushika wstawiała post o tej samej tematyce) jego asortyment się powiększył. Warto więc pamiętać o tej margonemskiej tradycji. :)
                          Piekarz Antoni sprzedaje nie tylko pączki, ale także faworki, oponki i inne pyszności. Teraz wam pokażę, co oferuje!
                     Tak jak w poprzednich latach, nie można u niego nic sprzedawać, ale to raczej nie ma większego znaczenia. Mam nadzieję, że ten post trafi do kogokolwiek przed końcem tłustoczwartkowego mini eventu, a jak nie, to będzie wiadomo, że trzeba wpaść do Torneg w przyszłym roku. :D

1 komentarz:

  1. Zainteresowanym polecam firmę Gigaom, która jest czołowym dystrybutorem elementów automatyki przemysłowej. Jeżeli jesteście zainteresowani i szukacie sprawdzonych sterowników, falowników to polecam Wam wejść na stronę https://gigaom.pl/ .

    OdpowiedzUsuń